Vroemmm naar Old Goa - Reisverslag uit Calangute, India van Frank en Mariska Faas - WaarBenJij.nu Vroemmm naar Old Goa - Reisverslag uit Calangute, India van Frank en Mariska Faas - WaarBenJij.nu

Vroemmm naar Old Goa

Door: Frank

Blijf op de hoogte en volg Frank en Mariska Faas

23 Januari 2014 | India, Calangute

Weer een ochtendje op de scooter rondgetuft , nu naar
de oude hoofdstad van Goa : Old Goa,
Aangezien Goa een Portugese kolonie was, zie je hier heel veel
europese bouwstijlen , zo ook in Old Goa.
Maar eerst maar er eens zien te kpmen, 18 km over kleine weggetjes die krioelen van bussen , auto's, scooters en verdwaalde koeien. Daarna nog eens 15 km over de "snelweg" !
Het zou in Nederland nog geen Provinciale weg mogen heten !
Enfin toch aangekomen in Old Goa , rn na een half uurtje
hadden we het al gezien , fotootje gemaakt en wat gaan drinken.
Het is zoo heerlijk om geen georganiseerde toer te doen , maar
op eigen houtje te teizen , je kunt gaan wanneer je wilt !
In de middag het strand maar weer eens opgezocht, in Candolim dit keer . En weer een heerlijke dag is voorbij gevlogen !