Local market en een zee van scooters - Reisverslag uit Calangute, India van Frank en Mariska Faas - WaarBenJij.nu Local market en een zee van scooters - Reisverslag uit Calangute, India van Frank en Mariska Faas - WaarBenJij.nu

Local market en een zee van scooters

Door: Frank

Blijf op de hoogte en volg Frank en Mariska Faas

24 Januari 2014 | India, Calangute

De derde dag op de scooter , en vandaag op weg naar Mapusa. een grote stad met een flinke locale markt .
Wauw, dat kun je wel zeggen , eindeloze rijen van stalletjes met
fruit , groenten, kruiden , t-shirts en nog veel meer !
Je ogen , oren , maar vooral je neus maakt overuren hier , specerijen te over en alles ruikt heerlijk (nou ja , totdat je op de vlees en vis afdeling komt !)
Op de terugweg zouden we een kleine omweg maken naar een
Shiva-tempel , goed aangegeven op de kaart , maar ......na een uur rondjes rijden rond het dorp , langs heeele smalle weggetjes waar je een koe nogniey langs zou sturen , nog steeds niets gevonden. Achteraf bleek dat we de tempel al twee keer voorbij
waren gereden.