Verrassing op de laatste dag - Reisverslag uit Calangute, India van Frank en Mariska Faas - WaarBenJij.nu Verrassing op de laatste dag - Reisverslag uit Calangute, India van Frank en Mariska Faas - WaarBenJij.nu

Verrassing op de laatste dag

Door: Frank

Blijf op de hoogte en volg Frank en Mariska Faas

25 Januari 2014 | India, Calangute

Alhoewel het bedelen erg tegenvalt , kom je
de hele dag wel bedelaars tegen , oud , jong, met en zonder kinderen , wel of niet gehandicapt.
Elke keer weer wil je wel wat geven , maar waar begin je en waar eindig je ?
Van de week waren we op de Glee market en daar stond een stand van El Chaddai, Childrescue , een organisatie die kinderen in nood opvangt , een thuis en een toekomst geeft . Je kon uiteraard een gift doen. Maar je kon ook een kind sponsoren , voor een klein bedrag per maand geef je dat speciale kind een toekomst.
Dat vonden we een heel goed idee en vanmiddag zijn we kennis gaan maken met Krishna , een weesjongetje van ongeveer 4 jaar.
Op het strand waren zo'n 25 kinderen aan het spelen met begeleiders , die later bleek ook vroeger als klein kind opgevangen waren. Het was echt geweldig om te zien hoeveel plezier ze hadden. Na wat foto's gemaakt te hebben zijn we terug gelopen en hebben nog lekker de dag afgesloten bij Boeddha !
Vol indrukken, lekker bruin kleurtje, en het gevoel een goede
daad verricht te hebben zitten we nu op ons balkon de allerlaatste avond af te sluiten.
Het was een geweldige vakantie , zeker eentje die in onze top 3 terecht komt ! Namaste